söndag 25 augusti 2013

2 år

Hej!

Tiden springer förbi och jag hinner inte med! Jobb, jobb, jobb, prinsmys en stund på kvällen, mera jobb och sen sängen. Ja, så ser mina vardagar ut för tillfället. Men jag vet ju att det lugnar ner sig lite, när terminen kommit igång.

Jag och Elliot kom precis hem från en välbehövlig entimmes-promenad. Jag har knappt hunnit vara ute den senaste veckan. Nu sover Elliot gott i sin vagn.

I torsdags fyllde vår lillprins två år. Vi firade honom med paket och bulle på sängen, innan förskolan. Han fick porslin till sitt kök, som han genast ville leka med. :)
 

 

På eftermiddagen blev det mellis med kladdkaka. Elliot fick blåsa ut två ljus. :)



I brevlådan låg ett paket från farmor och farfar. :)



Igår hade vi kalas här hemma för Elliot. Det kommer snart ett inlägg om detta! Nu ska jag fortsätta njuta av söndagslunken, för sedan drar vardagen igång igen. Ha en fin söndag!

Kram Kristin




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar