onsdag 3 juli 2013

Effektiv dag

Hej!

Idag har jag en sådan där effektiv dag. De är inte så många och kommer inte så ofta, men idag är en sådan dag. ;) Jag dammsög och torkade golven innan klockan var nio. Sedan gick vi ut och lekte och fixade lite i trädgården. Jag hann tvätta två maskiner tvätt och hänga ut. Vi gick in vid halv 12 och lagade lunch. Nu är lunchen undanplockad och köket städat. Lillprinsen sover och storprinsen ser en film. Jag sitter här och känner doften av kaffet, som rinner ner. :)

Jag kan konstatera att det varit en bra dag! Endast några få syskonbråk, annars har prinsarna lekt så fint. :)

Ludvig älskar studsmattan!

Elliot leker.

Prinsarna åker båt till farmor och farfar. ;) (Jag antar att kuddarna och filtarna är havet?)


Igår hade vi lek- och fikabesök här i Gula Huset. En mysig dag, med många trevliga inslag. Tack till er som var här igår! :)


Trevliga, fina mammor! :)

Härliga barn! :)

Tack för en trevlig dag! ;)

Nu blir det kaffe! Ha en fin dag!

Kram Kristin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar