måndag 1 juli 2013

Helgen

God morgon!

Måndag igen och sambons sista jobbvecka, innan semestern. :)

I lördags åkte vi till Värnamo och shoppade. Jag köpte en ny mobiltelefon! Härligt! Jag håller på att lära mig alla nya funktioner, rena djungeln. ;)

Min nya telefon. :)
Vi köpte också en del fina barnkläder. På rea, dessutom. Alltid lika kul! :) Sen blev det en del leksaker till barnen. Bland annat fina uteleksaker på Åhlens.

Dessa fina vagnar fyllda med spann, spade och annat fyndade vi för 99 kr. Ett tips!

Elliot har lastat vagnen med det bästa han har; sin filt. :)
Efter shoppingen åkte vi hem till farmor och farfar och drack kaffe. Ludvig påpekade att vi inte varit där på jääättelänge. Det var en vecka sedan vi var där sist. ;)

Söndagen spenderades med att rensa i garderober och packa upp lådor (!), som inte blivit uppackade ännu. ;) En del renoveringsplanering blev det också. I alla fall i mitt huvud... ;) Sedan grillade vi i ösregnet. ;) Dagen avslutades med lite trädgårdsfix, då solen äntligen visade sig.

Grillat med hemmagjord tsatsiki. :)

Till fika blev det jordgubbar med grädde och smulad chokladdröm. Rena drömmen! ;)

Nej, dags att ge sig ut i solen! Man får passa på när den visar sig. Ha en fin måndag!

Kram Kristin

1 kommentar:

  1. Jag har lite svårt att hålla fingrarna i styr när det gapar REA åt mig! Rea galen hehe...
    Och kläder till barnen är ju alltid kul att handla!
    Låter som en härlig helg och efterätten såg ju inte dum ut!

    Kram Sandra

    SvaraRadera