söndag 15 september 2013

Lyckad shopping och storstädning

Hej!

Igår var jag och Elliot med en vän och hennes dotter på en shoppingtur. Vi besökte en stor barnloppis och sedan åt vi god lunch. Jag gjorde en massa fina fynd! Tack för en trevlig dag! :)

I väntan på lunchen underhöll Elliot lilla Anna.

 Sedan åkte jag och Elliot vidare till Ikea och A6 och shoppade lite mer. ;) Och så lekte vi, förstås.


Här får ni några bilder på mina fynd. ;)

De här fina tröjorna från Me&i, hittade jag för en billig slant. Elliot har en likadan med ugglor på och nu har Ludvig också en. Jag kan syskonmatcha! ;)

Fina mössor till mina prinsar.

Jacka och matchande fleece till Elliot. (Fattar inte varför bilden hamnar upp och ner. ;)

En fin fleece till Ludvig.
Jag är nöjd med mina fynd! Det blev även en del fina presenter, men de kan jag inte visa här, då föräldrarna läser bloggen. ;)

Idag pågår här storstädning i köket. Alla skrymslen och vrår skrubbas. Sambon har slipat bänkskivorna och de ska oljas in ikväll. Det är inte klokt vad man kommer efter med hemmet när man jobbar mycket!

I eftermiddagt tar jag en paus och går på syjunta. Där får vi träffa en liten nyfödd tös, på bara en vecka. Mys! Ha en fin söndag!

Kram Kristin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar