onsdag 18 september 2013

Sommarminnen och vab

Hej!

Vi har två små sjuka prinsar här hemma. De är snoriga och hostiga. Ludvig har haft hög feber och han hostar så han håller på att kräkas på nätterna. :( Idag känns han lite piggare, men nu verkar det vara Elliots tur. Sambon var hemma med prinsarna igår och idag är det min tur. Jag får vara hemma med dem imorgon också.

Här tänds det ljus varje kväll. Mysigt nu när hösten är här. Det har hamnat lite sommarminnen i de gamla, fina glasburkarna jag fick för ett tag sen. De står fint på hyllan i hallen.

Vi håller kvar sommaren en stund med blommiga dynor. ;)


Bilder på våra prinsar; alldeles nyfödda. :)

Vita snäckor(köpta;) och stenar från Öland.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe medan Elliot sover och Ludvig vilar. Ha en fin onsdagseftermiddag!

Kristin

Ps. Undrar om hallen blir vårt nästa renoveringsprojekt? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar