fredag 28 juni 2013

Lekfredag och fler loppisfynd

God morgon!

Klockan är åtta och jag och prinsarna sitter och tittar på Sommarlov. Frukost har vi redan hunnit äta. Här är det ingen sovmorgon, precis. ;)

Igår var vi hos Helena och Melker. Vi lekte och fikade. Tack för en trevlig dag! :)

Tokungarna provade skor. :)

Melker gör sig till för kameran. :)


Här får ni se några fler loppisfynd, jag hittade i söndags. Jag såg dem på långt håll och kunde inte motstå dem. Jag älskar färgen!

Söt sockerskål och gräddsnipa. De står fint på mitt tårtfat i köket. Jag plockade in de allra sista förgätmigejerna från trädgården.

Dags att ta tag i dagen! Men först ska jag ta tag i mina prinsar, som bråkar för fullt. Syskonkärlek på hög nivå! ;) Ha en fin lördag!

Kram Kristin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar