torsdag 25 april 2013

Cirkus och vårfrisyr

God kväll!

Det är fullt upp just nu! Huvudet är fullt av jobbtankar inför nästa läsår och så nuvarande jobbet, så klart. Kvällarna upptas av en mammig lillprins, som helst vill ligga PÅ sin mamma och sova och som absolut inte tycker att pappa duger, trots att mamma har jobbgrejer som måste ordnas på kvällstid. Phuu! Det blir inte mycket tid till inredning, varken i tankar eller i handling. ;) Men, men var sak har sin tid.

Igår hade vi i alla fall lite egentid med Ludvig. Vi var på cirkus! Vi fick se både kameler, söta hundar och duktiga artister. En lyckad kväll, trots kylan. Elliot fick vara hos farmor och farfar under tiden. Båda prinsarna var nöjda och glada! :)

En nöjd Ludvig på cirkusen. :)
Idag lämnade jag prinsarna hos farmor och farfar en stund, för att åka och klippa mig. Det var inte igår, vill jag lova. ;) Frisören fick lite fria händer och hon klippte av 1 kg hår, samt lockade fram mer självfall än jag trodde jag hade. ;) Så här blev det:


När vi kom hem i eftermiddags stannade vi ute en stund i trädgården. Ludvig plockade några söta blommor åt mig. :)
 
Dags att fortsätta med kvällens jobbförberedelser.. Ha en fin kväll!
 
Kram Kristin
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar