fredag 5 april 2013

Fredag!

God förmiddag!

Jag kikar in en snabbis och önskar er en härlig fredag med en massa fredagsmys!





Här pågår det tvätt, städ och fix inför helgen. Vi har haft en kräksjuk liten lillprins, så det har samlats en del tvätt... Tur att det underbara vädret gör det möjligt att hänga ut tvätten!

I tisdags var ju jag och storprinsen på äventyr i Göteborg. Bilder från detta kommer, så snart tiden finns. :) Tyvärr har min datortid varit minimal den senaste tiden, så det är därför jag varit lite frånvarande hos er.

Nu kallar dammsugaren på mig!

Kram Kristin

1 kommentar:

  1. Detsamma till er :)
    Här blir det snart en cider, bobubbar (jordgubbar) och ännu mera bloggande. Har precis som dig haft lite paus från datorn i ett par dagar..

    Låter kul med äventyret i Göteborg :) Undrar vad ni haft för er?

    Kramar

    SvaraRadera