fredag 12 april 2013

Fredagsmys och vårlängtan

God kväll!

I morse när jag vaknade verkade våren och värmen långt borta. När jag tittade ut såg jag vita flingor som föll på en vit mark... Detta kunde ju varit mysigt. Om det var december. Nej, nu är vi trötta på vintern! Ge oss vår och värme! Då kanske vi slipper alla baciller också. Jag har varit sjuk och hemma från jobbet i två dagar. Nu ikväll känner jag mig bättre, men då var det förstås lillprinsens tur att få feber. Igen...

Efter morgonens snöoväder, kom som tur var en hel del regn. Så nu har den sista snön och isen på marken försvunnit. Hoppas, hoppas att detta var de sista vita flingorna den här säsongen.

En liten ensam stackare vi hittade i helgen. Nu väntar vi på fler vårblommor!


Nu när prinsarna sover gott blir det fredagsmys för mig och sambon. Det blir pizza och film! Hoppas ni har en mysig fredagskväll i mörkret. ;)

Kram Kristin

1 kommentar:

  1. Våren och värmen borde komma snarast så att alla baskilusker kan försvinna!
    Ingen mer snö! Vi har iofs haft barmark ett bra tag nu...
    Hoppas Lill killen kryar på sig och att du mår bättre
    Kram Sandra

    SvaraRadera