måndag 22 april 2013

Veckan som gått

God kväll!

Ja, här duggar inte inläggen tätt, precis. ;) Fullt upp och ingen datortid för mig. Hela förra veckan fick jag och sambon turas om att vara hemma med en sjuk lillprins, med feber och halsont. Storprinsen fick också vara hemma. Det var inte lätt att underhålla två små gossar i flera dagar. Två gossar som vant sig vid förskolans tempo. ;) Nu hoppas vi på att kunna vara på jobb och förskola en hel vecka, utan avbrott. Det var ett tag sedan.

Här kommer lite bilder från veckan.

Det blev mycket lek med lera och annat pyssel.

Utelek i regnet, när Elliot äntligen var feberfri.

Man hitta på mycket kul med vatten. Ludvig lagar spagetti och köttfärssås. ;)

Vi bakade medan lillebror sov av sig bacillerna.



Sedan åkte vi till farmor och farfar och bjöd på fika.

Fredagsmys med två friska prinsar. :)

I helgen njöt vi av det fina vårvädret. Vi fikade på verandan, grävde i trädgården och gick en skogspromenad. :)




Igår hann jag även med att gå på syjunta med trevliga tjejer. :)

Nu är det dags att krypa till kojs! Jag hoppas hinna med lite tätare inlägg framöver och att jag även får tid att titta in i alla fina bloggar. Ha en fin kväll!

Kram Kristin

2 kommentarer:

  1. Usch dessa vab-tider borde vara över nu!!! Ser ändå ut som ni sysselsatte er väl under veckan :)
    Helgen var ju underbar! Här blåser det storm och ikväll är det tända ljus som gäller här hemma och soffläge!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Dom är så fina dina gossar :)

    Trist med alla sjukdomar ni åker på. Det går väl bara runt antar jag? :(
    Jag har inte sjuka barn, men ändå varit dålig på att blogg och besöka bloggar det sista. Tror det har med solen att göra ;) Så känns inget stress för det bara..

    Ha en fin kväll!
    Kramar

    SvaraRadera