söndag 7 april 2013

Göteborg

God kväll!

Hoppas ni har haft en härlig helg! Idag var vi ute i flera timmar i trädgården och började vårstäda i rabatterna. Vi har många rabatter... Här bodde en äldre dam före oss och hon måste ha älskat rabatter. ;) Nu är påsklovet slut, så imorgon börjar jag jobba igen.

Här får ni lite bilder från mitt och storprinsens äventyr i Göteborg. Vi var där med moster Fanny, moster Emelie och kusin Julie.

En förväntansfull Ludvig i bilen på väg till Göteborg.

Lunch innan Universeum.


Kusinerna var mycket intresserad av de stora fiskarna. De skrek högt så fort de såg en. ;)
 

En stor krabba!
Gapiga ungar som myser. ;)
Tur man har en famn i närheten när man ser läskiga ormar.
 
Ludvig pratar fortfarande om denna röda fågel.
 
På väg ut från Universeum.
 Efter Universeum tog vi spårvagnen till ett busland. Spännande!

Där fanns en snabb rutchkana!

De hoppade tills de var alldeles svettiga.
 
Dagen avslutades med en glass och ett trevligt samtal ;)

Tack för en mysig dag! :)

På väg till vår parkerade bil och nöjda med dagen. (Fråga mig inte vad min son gör för min. ;)


Oj, så mycket bilder det blev! Hoppas ni orkade läsa ända hit. ;) Nu ska jag krypa upp i soffan och se film. Ha en fin kväll!

Kram Kristin





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar