onsdag 29 maj 2013

4 år

God kväll!

Imorgon fyller vår älskade storprins 4 år. Tänk så fort tiden går...

Jag kommer tydligt ihåg natten innan du kom till oss och morgonen när vi äntligen fick hålla dig i famnen. Ja, faktiskt är dagarna precis innan och efter din födelse helt klara i mitt minne. Det är konstigt, det där... Hur man kan minnas doften av en alldeles ny liten Ludvig, efter fyra år. Tänk för fyra år sedan visste jag inte vad som väntade och hur omvälvande det skulle vara att få bli mamma. Tänk att just jag fick bli din mamma och att just du blev min älskade son.

En alldeles ny liten Ludvig.


En nöjd Ludde har fått komma hem.


Imorgon firar vi vår prins här i Gula huset, före och efter förskolan och på lördag blir det kalas för släkten.

Ha en fin kväll!

Kram Kristin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar