lördag 4 maj 2013

En konstig dag

God kväll!

Jag kom precis in efter en välbehövlig kvällspromenad. Ibland blir inte dagarna som man tänkt sig. Svårt för en planerare som mig. ;) Vi skulle ha åkt till barnens mormor och hälsat på idag, men lillprinsen vaknade med hög feber  och var inte alls pigg. :(

Så dagen spenderades mestadels sittandes i soffan med en sjuk Elliot, som absolut ville ligga i mammas famn. Jag kunde i alla fall se två avsnitt av en serie jag aldrig hunnit se klart. Och så blev jag serverad kaffe emellanåt, eftersom jag absolut inte fick lämna soffan. ;) En maskin tvätt hann jag hänga ut, när lillprinsen somnat en stund och så hann jag sortera barnens garderober. Men annars blev det inte mycket gjort idag.

Här får ni några bilder från i onsdags istället, då nästan hela dagen spenderades utomhus.

Söta vitsippor växer runt en buske i trädgården.

Jag planterade en kruka med blomster, som fick sin plats på den gamla brunnen vid uppfarten.

Det är roligt att gå balansgång! :)

Några pelagonier pryder trappan till köksingången.

Nu blir det lite soffhäng med sambon, innan sängen väntar. Kan tänka att det blir en natt med lite sömn...

Ha en fin lördagskväll!

Kram Kristin

1 kommentar:

  1. Varför blir alltid någon sjuk eller att något annat händer när man ska iväg eller har planerat något kul...
    Hoppas han mår bättre :)

    Kramar

    SvaraRadera