söndag 19 maj 2013

Söndag igen

God kväll!

Då var det söndag igen. Hjälp, vad helgen gick fort! Fredagskvällen försvann, när mamman somnade gott i soffan innan 22. ;) Lördagen började bra med sovmorgon till halv tio. Sedan begav vi oss till Apladalen, där vi spenderade dagen och njöt av det fina vädret.

Vi tog en glass vid det fina caféet.

Vi promenerade runt i den fina parken och slängde en och annan pinne i bäcken.

Vi matade kaniner med maskrosblad..

och åkte alla kanor i den fina lekparken.




Idag fick sambon sovmorgon. Jag och prinsarna mös i soffan hela morgon. Dock hann jag med att putsa några fönster, i alla fall på insidan. Sedan gick vi ut i småregnet och lekte. Lagom till pappan vaknade och jag skulle ta tag i fönsterputsningen utomhus, blev vi inbjudna på kaffe hos grannarna. Så jag kom undan. ;) I eftermiddags var jag på syjunta igen med trevliga tjejer. :) Jag kom hem vid 19, lagom till prinsarnas nattning.

Nu blir det lite häng i soffan en stund. Och kanske lite målning?

Kram Kristin

1 kommentar:

  1. Ååååå jag längtar verkligen tills jag kan få
    Sova till halv tio...
    Visst har helgen bjudit på toppen väder :) vi har spenderat hela dagarna ute, fixat i trädgården och fikat!

    Ha en fortsatt härlig måndag
    Kram Sandra

    SvaraRadera