tisdag 14 maj 2013

Helgen

God kväll!

Här kommer några bilder från helgen. I lördags kom vi äntligen iväg till min mamma. Hon har fyllt år, så vi uppvaktade med blomma och foto på barnbarnen att hänga på väggen. Morbror Filip och moster Fanny var också där. Vi åt god mat och fika och så var vi ute och lekte på en lekplats.


Ludvig spelar boll med morbror Filip.




I söndags var vi hemma hela dagen. En stor del av dagen spenderades ute. Vi (läs; sambon) klippte gräset och jag planterade mina sparade vårlökar. Vi grillade och satt ute och åt utan att frysa. ;) Jag påbörjade också ett litet målningsprojekt, som ni får se så fort det är klart.

Grillade revben med god sallad och bröd.

Nu ska jag fortsätta att slötitta på Schlagern. Ha en fortsatt fin kväll!

Kram Kristin

1 kommentar:

  1. Gå på kalas och smaska tårta är ju alltid trevligt :)
    Låter som en härlig ute helg med fixande och donande!
    Kram Sandra

    SvaraRadera