torsdag 9 maj 2013

Blomsterkurs och shopping

God kväll!

I tisdags kväll var jag iväg med arbetskamraterna på lite kul. Först blev det knytis med pajer, sallad, bröd, ost och annat gott. Sedan begav vi oss till en blomsteraffär/café och fick en liten kurs i planteringens konst. ;) Efter det fick vi härja fritt i affären och plantera och pyssla. Sedan bjöds det på kaffe och kladdkaka. En riktigt lyckad kväll!

Den här lilla godbiten knåpade jag ihop alldeles själv. ;)


Dessa söta ljushållare och lite annat smått och gott fick också följa med hem.



Idag åkte jag och Elliot till Smålänningen, för att träffa Helena och lille Melker. Vi lunchade, shoppade, lekte och fikade. En trevlig dag! :) (Jag ber om ursäkt för de suddiga bilderna. Inte lätt att fånga två små vildar på bild. ;)





Ludvig och pappa stannade hemma och monterade ihop våra nya utemöbler, som hamnade på verandan. Bilder kommer så fort jag hunnit piffa lite. ;)

Nu blir det lite häng framför datorn, innan sängen kallar. Jag har lovat sambon sovmorgon imorgon, så det lär bli en tidig morgon för mig. Imorse vaknade prinsarna 5.45, och då fick jag ligga kvar. Jag hoppas på åtminstone 6.45 imorgon. ;)

Ha en fin kväll!

Kram Kristin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar