tisdag 18 juni 2013

Frökenpresenter

God kväll!

Imorgon går prinsarna sin sista dag på förskolan för terminen. Sedan tar vi sommarlov! :) Jag ska jobba ett par timmar hemma, sedan tänkte jag hämta dem efter lunch. Då ska jag passa på att ge de duktiga fröknarna en varsin liten sommarpresent. Jag som själv är fröken vet ju hur viktigt det är med presenter. ;) Nej, skämt åsido. Däremot tycker jag det är roligt att visa uppskattning.

En liten somrig presentpåse...

med ett porslinshjärta och en doftpåse.

Hoppas ni har en fin kväll!

Kram Kristin

2 kommentarer:

  1. Klart fröknar ska få en sommarpresent ;)
    Vilken bra present också! Kommer uppskattas!

    Avis jag blir på att dina pioner blommar redan!
    Mina står lite skuggigt iof, men ändå.. det är första året med knoppar så jag lääängtar ju :)

    Ha en mysig kväll!
    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Klart att man ska visa uppskattning...
    Fina presenter :-)
    Skönt med sommarlov för killarna nu!!!
    Eftersom jag fort är mammaledig så blir det ett långt härligt lov för våran äldsta!

    Kramar Sandra

    SvaraRadera