fredag 14 juni 2013

Helgen och veckan som gick

God morgon!

Lördag morgon och klockan är 6.20. Ingen sovmorgon här inte! ;)

Här får ni några bilder från förra helgen, då lillkusin Jack var på besök.

Jack och Ludvig

Killarna slappade i soffan hos farmor och farfar.

Vi firade Jack, som har fyllt 1 år. :)


I onsdags kunde jag vara vara med på skolavslutningen på jobbet. Härlig stämning! Sedan har jag jobbat torsdag och fredag på "nygamla" jobbet. Nästa termin kommer jag nämligen att vara tillbaka på skolan där jag har jobbat innan. Nu är det bara måndag, tisdag och en stund på onsdag kvar, sedan tar jag och prinsarna sommarlov! Vi har två veckor ledigt, innan pappan har sina fem veckor semester. Sju veckor ledigt! Härligt!

Idag ska pappan jobba extra, så jag och prinsarna får underhålla oss själva. Det blir en lång dag... ;) Nu vill prinsarna ha frukost!

Ha en fin lördag!

Kram Kristin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar