torsdag 27 juni 2013

Prinsmys och loppisfynd

God kväll!

Här får ni ett livstecken från mig. ;) Det är underbart och jobbigt att vara hemma med prinsarna. ;) Fullt ös hela dagen lång! Vädret har vi inte haft någon tur med de här dagarna, så det har blivit en hel del pyssel och bakning, för att hålla oss sysselsatta. Och så har vi lekt med kompisar och fikat gott.


Ludvig bakar småkakor.

Klockan åtta på morgonen målades det!

Ludvig gör "äckelsoppa", som storkusin Didrik har lärt honom. ;)

Elliot gör så klart också äckelsoppa.


I söndags var jag och dessa härliga tjejer iväg på loppis i Moheda. En lyckad dag! :)



Det blev en del loppisfynd! Bland annat denna fina spegel, som fick sin plats i lekrummet.

Med lite belysning blev spegeln fin.
 
Hängaren är en tidigare loppisfynd, fyndad för 10 kr. :) Här ska det hänga utklädningskläder, när jag letat fram några. ;)

Ikväll är pappan iväg med jobbet på gocart och middag. Jag och prinsarna myser i soffan med bullar och film. Hoppas ni har en fin kväll!

Kram Kristin

1 kommentar:

  1. Jag håller med ibland är dagarna lite för låååånga... Och det känns som man måste aktivera hela tiden, jag gör iofs inte det, inte hela tiden! Stora killen får själv använda fantasin...
    Kul med loppis!

    Trevlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera