onsdag 6 februari 2013

Eftermiddagslek

God kväll!

Helt otroligt vad dagarna flyger förbi! Nu är det redan onsdag och halvvägs till helgen. I eftermiddags när jag hämtade prinsarna på förskolan, var det en trött storprins jag fick med mig hem. Han hade varit ute och lekt i snön i ett par timmar. Han var så trött att han knappt orkade prata, så när vi kom hem stjälpte han omkull sig i soffan och somnade nästan på en gång.

Lillprinsen däremot.. han var pigg och alert! Vi passade på att bygga en tågbana och leka lite med storebrors älskade tåg, när vi nu hade chansen. Annars är tåget ajabaja för Elliot. ;)


Det är inte lätt att sätta tåget rätt på spåret. ;)

En glad Elliot! I bakgrunden syns Ludvig, som sover gott i soffan.

Nu ska jag ta mig en varm dusch och sedan hoppa i säng. För fy tusan vad jag fryser... Jag ska väl inte bli sjuk?

Kram Kristin

3 kommentarer:

  1. Hihi, ja då är det klart ni ska passa på ;)

    Hoppas du slipper bli sjuk!
    Knapra lite extra vitaminer imorgon :)

    Sov gott!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Nej du får inte bli sjuk. Håll dig varm =) Klart man ska passa på *skrattar* smart drag! Krya på er nu! Stor kram

    SvaraRadera
  3. Ja det är tröttsamt att leka i snön, hjälp undra hur trött man själv varit, uppstoppad i tjocka kläder och hoppa runt i snön, jag hade nog också deckat ganska fort :)

    Hoppas att du klarar dig utan förkylning
    Kram Sandra

    SvaraRadera