söndag 17 februari 2013

Lördagsbus och söndagslunk

Hej!

Igår eftermiddag åkte vi hem till farmor och farfar. Vi fikade och barnen lekte. Senare på kvällen åkte vi hem till barnens farbror och kusin Didrik. Vi blev bjudna på god mat och så tittade vi på Melodifestivalen och åt en massa chips. Tack för en mysig lördag! :)

Vi var inte hemma förrän vid halv elva igår kväll och vi trodde därför att prinsarna skulle ta lite sovmorgon idag. Tjii fick vi! Halv 7 i morse tassade storprinsen in till oss... Efter ett tag smet prinsarna ut från vårt sovrum och det blev farligt tyst... Så jag steg upp, för att se vad de hade för sig. Detta var vad jag hittade:



Två små prinsar som läste böcker så fint. Det kändes lite extra bra i både mammahjärtat och lärarhjärtat, vill jag lova. ;)

Sedan lade sig prinsarna i storprinsens säng och vilade en stund. :)
Det har varit en lugn förmiddag med två dödströtta prinsar. Vi hoppas att de kan somna gott efter lunchen, som nu är på gång. I eftermiddag ska jag gå på syjunta igen. Ska bli trevligt att få träffa lite roliga tjejer och snacka lite. :)

Ha en fin söndag!

Kram Kristin

1 kommentar:

  1. Syskonkärlek<3

    Jag har sagt till Wiggo när han blir tonåring och fattar vad sovmorgon är så ska jag se till att väcka honom på mornarna hehe
    Jag gillar kakburken du köpt! Fin!

    ha en bra start på veckan
    Kram
    Sandra

    SvaraRadera