måndag 25 februari 2013

Sundare vanor

God kväll!

Den här kvällen har varit effektiv! Jag har redan hunnit med en långpromenad och så har jag rättat en hel hög med böcker. Nu ska jag slappa resten av kvällen. :)

Jag har gett mig den på att jag ska börja leva lite sundare. Jag ska äta lite bättre frukost och inte vräka i mig godis varenda kväll. ;) Framför allt ska jag försöka röra lite mer på mig. Jag ska börja simma igen, vilkét jag gjorde flera gånger i veckan innan jag fick barn. Imorgon kväll blir första simningen. Och anledningen till att jag skriver detta i bloggen? Jo, det är förstås för att ni ska ha en hållhake på mig. ;) Så, nog om det!

Här får ni en bild från helgen, då vi hälsade på lille Melker och hans föräldrar. Det blev god mat och en massa prat till sena natten. ;) Tack för en trevlig kväll! :)


Två trötta kompisar. :)
Ha en fin måndagskväll!

Kram Kristin

3 kommentarer:

  1. Det är skönt med långpromenader :)
    Hihi ja nu kommer du inte undan simningen...
    Jag är också ett godismonster men jag tror också på sunt förnuft när det gäller mat och godsaker!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack själva :) det får vi snart göra om! Usch måste du va så duktig? ;) det får väl bli lite ändringar på det där gottis ätandet här med tror jag! Kram

    SvaraRadera
  3. Haha nu ska jag allt hålla koll ;)
    Hoppas du lyckas med dina mål!
    Och att du smittar av :P

    Sov gott!
    Kram

    SvaraRadera