torsdag 14 februari 2013

Mellisbullar och hjärtanchoklad

God kväll!

Idag bakade jag och prinsarna mellanmålsbullar. Släta bullar med lite mindre socker och med extra protein i, i form av keso. Jag har aldrig bakat dem förr, men de blev helt klart godkända. Prinsarna åt två var! ;) De var extra goda uppskurna som frallor, med lite smör på. Jag kan skriva receptet, om någon är intresserad?




Idag hittade vi ett paket i brevlådan. Det var från farmor och farfar och innehöll två fina hjärtan med choklad i. Prinsarna blev glada och krängde i sig alltihop! (Ja, jag erkänner, jag smakade en bit. Det kan ju inte vara bra för en lillprins med för mycket choklad. ;) Tack så mycket, farmor och farfar!




Nu ska jag och sambon slå oss ner i soffan med lite mysfika och en film. Kanske en romantisk komedi, dagen till ära? Vi får väl se om jag kan övertala honom.. ;)

Ha en fin Alla Hjärtans-kväll!

Kram Kristin

1 kommentar:

  1. Jag tar gärna emot brödrecept, älskar att baka bröd!
    Så gott med en massa choklad!
    Låter som ni har haft en mysig alla hjärtans dag.

    Kram Sandra

    SvaraRadera