fredag 15 mars 2013

God morgon, lördag!

God morgon!

I veckan har vi haft sjukstuga här i Gula Huset. Det är pappan som har varit sjuk och hemma från jobbet. Prinsarna har varit snörvliga och lite hostiga, men mest på natten. Igår fick pappan hämta hem en febrig lillprins från förskolan. Han har haft lite feber i natt, men nu verkar han bättre. Skönt! Jag har själv känt mig lite vissen, men det beror nog snarare på sömnbrist än sjukdom. ;)

Hoppas jag får hålla mig frisk, för imorgon ska jag ha syjunta här hemma hos mig. Då kommer det ett glatt gäng tjejer och hälsar på. Ska bli trevligt! :)

Här kommer lite bilder från köket i morgonsol. Igår var jag i en härlig butik och handlade lite smått pynt inför påsken och ett gäng vårblommor. Så det ska jag pyssla med idag, om tid ges.


 
Lite opyntat påskris fick landa på köksbordet, så länge.

Jag försöker att ignorera högarna med snö utanför fönstret. ;)

Små, söta pärlhyacinter fick följa med hem.

Nu vill prinsarna ha frukost! Ha en härlig lördag!

Kram Kristin

2 kommentarer:

  1. Tråkigt med alla dessa sjukstugor!!!
    Så kul med en syjunta, Goa vänner och massa energi det är fint det!
    Hoppas alla där hemma kryar på sig
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Så trist men alla sjukdomar! De går ju bara runt i småbarnsfamijer.. :(

    Syjunta? Va KUL :) Får jag komma? ;)

    Hoppas ni har en mysig kväll och att dina killar mår bättre nu..
    Kramar

    SvaraRadera