onsdag 20 mars 2013

Påskfint

Hej!

Idag är jag hemma med två febriga prinsar. Elliot håller precis på att pigga på sig och då var det Ludvigs tur att bli sjuk. Jag själv känner mig lite småhängig, så jag bestämde mig för att ta ytterligare en vab-dag. Imorgon ska jag förhoppningsvis jobba och det blir pappans tur att vara hemma med sjuka prinsar.

I helgen påskpyntade jag lite smått. Jag är inte så mycket för påskpynt egentligen, men jag ser det som ett tecken på att våren är på väg. Även om marken är vit utanför fönstret...

Ena köksfönstret fick lite pynt..

ett litet fågelbo med ett ägg.

Det andra köksfönstret..

fick en liten pippi i ett bo. :)

I vardagsrummet pyntades buren..
 
med två ägg i ett rede.

Nu blir det en kopp kaffe, medan mina sjuklingar sover en stund. Ha en fortsatt fin onsdag!

Kram Kristin

3 kommentarer:

  1. Jag tycker ni varit tillräckligt sjuka nu! :(
    Ni får testa lite huskurer.. Typ ett kilo apelsin om dagen eller nåt ;)

    Du har pyntat precis lagom!
    Buren hade jag gärna haft, pyntad och klar ;)

    Krya på er!!
    Många kramar

    SvaraRadera
  2. Nä inget roligt med sjukstuga... Hoppas att du klarat dig och är på jobbet idag och att killarna mår bättre...
    Jag är inte heller för att påskpynta, högst påskris...

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Sjukstuga har man tröttnat på. Här får barnen vara hemma idag och över helgen. Sen vill jag inte ha mer sjuka!
    Krya på er. Vad fint du gjort i fönstret =) Myyyys!
    Kram

    SvaraRadera