lördag 9 mars 2013

Lördag och fina fynd

Hej!

Vad har ni för er, en dag som denna? Sambon och storprinsen är hos farmor och farfar, för att hjälpa dem att tapetsera. Jag och lillprinsen är kvar här hemma och pysslar och donar. Nu sover lillprinsen en stund (kors i taket! ;), så då passar jag på att göra något så roligt som att städa ur sopskåpet i köket. Välbehövligt, vill jag lova! ;)

För ett par dagar sedan tog jag en tur till en secondhand-butik och gjorde några små fynd. Här ska ni få se!

De här söta kaffemuggarna kunde jag inte låta bli. :) 

Lillprinsen fick ett fint pussel, som uppskattades.


Storprinsen fick ett helt gäng mjukisbyxor (perfekta till förskolan) och ett bocciaspel. Tänk vad man kan hitta bra begagnade saker!

Ikväll blir det Mellomys, med kycklingspett och bulgursallad. Vi ska testa ett nytt recept, som vi hoppas går hem. Nej, nu är kaffepausen slut. Tillbaka till skurtrasan! ;)

Ha en fin lördag!

Kram Kristin

2 kommentarer:

  1. Ja ibland måste man ta tag i dom där tråksysslorna!
    Fina muggar, kul med fynd!
    Tack för din grattis hälsn
    Ha en fin kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Förlåt för min frånvaro... Varit en dålig bloggvän när jag inte varit/är pigg :(

    Söta koppar! :)
    Begagnat är BRA! Ofta går det ju hitta lite mer unika saker som inte alla andra har.. ;)

    Spännande med nytt recept, blev det gott?
    Och visst vann väl rätt låt? :))

    Kramar

    SvaraRadera