tisdag 30 oktober 2012

Fönsterputs

God förmiddag!

Dagen igår gick i rasande tempo och jag var helt slut när kvällen kom. Hur ska det gå när jag börjar jobba? ;)

Bion var bra, även om vi hade sett den innan. Ludvig var nöjd! :) Nästa gång blir det riktig bio, så vi får äta popcorn och godis och mysa i mörkret.


Storprinsen är på förskolan och lillprinsen vilar. Själv tänkte jag passa på att putsa lite fönster, så det blir fint till advent. Får se om jag hinner ta en titt i jullådorna också, så jag vet vad jag måste handla nytt inför advent. ;) Nu har vi ju ett helt hus som ska pyntas! Kul! Nu blir det en kopp kaffe! Ha en bra tisdag!

Kram Kristin

1 kommentar:

  1. Åh va kul att köpa en massa nytt till advent/jul :) Vilka färger tänker du ha?
    Här känns det som jag har mer än vad som behövs, och allt vill jag ju gärna ha framme..så får inte plats med nytt :P Men något nytt blir det varje år ändå.

    Kram Frederica

    SvaraRadera