tisdag 30 oktober 2012

Höstkväll

God kväll!

Jag hann med att putsa ett par fönster innan lillprinsen vaknade. På kvällen, innan middagen, gick jag och lillprinsen en promenad med vagnen i mörkret. Vi smet in på affären på vägen hem och jag köpte mig en ny tidning. Storprinsen och pappa gav sig iväg på en egen promenad, mot skogen.

Nu är det kväll här i Gula Huset och barnen sussar sött. Jag ska ta mig en kopp te och bläddra i min tidning. Imorgon, när storprinsen är på förskolan, åker jag och lillen på shoppingtur. :) Ha en mysig kväll i höstmörkret!


Kram Kristin

1 kommentar:

  1. Var tidningen bra? :)
    Ska också köpa mej lite "jultidningar" att kika i om kvällarna.. och här är det också en kopp te till som gäller ;)

    Ha en lyckad shoppingtur imorgon :)
    KRAM

    SvaraRadera