onsdag 24 oktober 2012

För mycket egentid? ;)

God förmiddag!

Idag var jag och lillprinsen med en stund på förskolan, sen åkte vi hem. Storprinsens mungipor gick lite nedåt, när vi skulle åka, men han höll tillbaka tårarna.. Han fick komma upp i frökens knä och vinka på oss. Hoppas det går bra för honom! Vi ska hämta honom vid ett igen. Lillprinsen sover sin förmiddagslur och här sitter jag. Vad ska jag hitta på? Det känns så konstigt att ha så mycket tid för sig själv.. ;) Fast det är klart.. städa lite kan jag ju alltid göra. Nej, jag tror jag tittar lite på fina julpynt på datorn och tar mig en kopp kaffe istället. :)

Här kommer en bild från köket, som det ser ut just nu. På bilden syns min favorit: "Sju sorters kakor".
De fina uppläggningsfaten har jag fått av barnens farmor. :)


Ha en bra onsdag!

Kram Kristin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar