lördag 20 oktober 2012

Promenix och hallfix

God kväll!

Idag har vi varit ute och promenerat. Vi gick till den nya parken, de håller på att anlägga här i samhället. Det var spännande, tyckte gossarna!


 
Imorse fick jag sovmorgon. Jag sov till 10! Så länge har jag inte sovit sen Ludvig föddes.. ;) Trots att jag sov länge hann jag med att fixa lite i hallen på förmiddagen. Här kommer lite bilder på det. De fula tapeterna och heltäckningsmattan får man tänka bort. ;) De ska bort så småningom. (Ursäkta de dåliga bilderna. De är tagna i kvällsmörkret.)
 


Som ni ser "råkade" en julkudde åka fram. ;) Men vad gör det? Det är ju snart jul.

Nu sover våra prinsar gott, så nu blir det lite lördagsmys för mig och sambon. Film, godis och tända ljus står på schemat! Ha en mysig lördagskväll!

Kram Kristin
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar