tisdag 11 december 2012

Kompisbus och kusinkalas

God kväll!

Idag, när vi lämnat Ludvig på förskolan, åkte jag och Elliot och lämnade lite saker åt Ludvig hos farmor och farfar. De skulle nämligen passa honom efter förskolan. Vi fick fika, innan vi åkte vidare för att hälsa på Helena och lille Melker. Vi gosade, busade, åt lunch och fikade gott. Tack för en mysig dag! :)





Sedan åkte vi vidare till mitt jobb och sa hej, och fikade igen. ;) När vi kom hem var det dags att åka och fira kusin Didrik, som fyller 7 år idag. Grattis!! Där blev det goda frallor och tårta.

Så denna dag har bestått av fika, fika och åter fika! Nu sitter jag här i soffan och känner mig som en jäst bulldeg. ;)

Nu blir det snart natten här! Ha en fin kväll!

Kram Kristin

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt =) Härligt att få spendera dagen med nära och kära. Kram och ha en fin dag idag med.

    SvaraRadera
  2. Tack för besöket hos mig och din fina kommentar.
    Ha en riktigt fin dag
    AC

    SvaraRadera