onsdag 19 december 2012

Lillprinsmys

Hej!

Idag var Ludvig på förskolan för sista gången den här terminen. De hade julfest och Ludvig ville absolut ha skjorta på sig, dagen till ära. Idag var alltså min och Elliots sista "egendag", innan föräldraledigheten är över för min del. Så idag passade vi på att mysa extra mycket! :) Och så hann vi med lite städ och julpynt också.

Här sitter Elliot och myser under nya "sänghimmeln".




Vi var ju bara tvungna att fira en sån här dag, med choklad!




Trötta efter allt julfestande, respektive chokladätande, somnade prinsarna mitt i filmen vi såg på eftermiddagen. ;)




Tänk vad fort den här föräldraledigheten har gått, mina älskade prinsar. Jag kommer sakna den här hemmatiden, men som tur är har jag alla fina minnen kvar! :)

Men än ska jag inte börja jobba. Först har vi några veckor ledigt, hela familjen, att njuta av!

Nu ska jag sova, så jag orkar busa med mina prinsar imorgon. Sov gott!

Kram Kristin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar