måndag 10 december 2012

Småshopping med lillprins

God kväll!

Äntligen sover prinsarna gott. Det var en sån där kväll när de inte riktigt kunde komma till ro. Det slutade med att mamman somnade bredvid lillprinsen. ;)

I förmiddags åkte jag och Elliot iväg för lite shopping i ett nybyggt affärsområde. Där fanns en enorm blomsteraffär, som hade mycket mer än bara blommor. En sån affär där mamman skulle kunna gå i flera timmar... Fast inte med en lillprins, som inte vill sitta still i vagnen några längre stunder. ;) Men lite julblommor fick jag med mig hem i alla fall.

Sedan gick vi vidare till en djuraffär, för att köpa julklapp till vår lille kisse. Elliot fick äntligen komma ur vagnen och titta på de söta djuren och alla roliga djurleksaker. :)



Tänk vad mysigt det är med sådana här små spontana utflykter! Snart börjar allvaret igen, då jag börjar jobba efter jul, och då blir det inte mycket tid för spontanitet.

Nu ska jag och sambon äta lite ostbricka och dricka lite glögg och titta på Nobelbanketten, från början. :) Ha en fin kväll!

Kram Kristin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar