tisdag 27 november 2012

Adventsljusstake och kusinbus

God förmiddag!

Idag har jag pysslat ihop årets adventsljusstake. Jag passade på medan lillprinsen vilar. Så här blev den:



Igår var ju jag och lillprinsen i Halmstad. Vi shoppade med moster Fanny, fikade med mormor, moster Fanny, Moa, moster Felicia, kusin Julie och Julies morfar. Jag fick ett prydligt skrivet papper med vad jag, som toastmadame, ska fylla för uppgift på bröllopet. Tack för det! Nu känns det inte lika nervöst. :)

Kusinerna bus i farten!



Efter fikat shoppade vi ännu mer med moster Felicia och kusin Julie. Elliot somnade gott i vagnen, efter att vi sprungit runt i Halmstads alla affärer. Phuu! Men nu är allt inhandlat inför både bröllop och advent. Efter shoppingen följde vi med Felicia och Julie hem och blev bjudna på god mat. Tack, syster! :) Sedan begav vi oss hemåt och Elliot somnade gott i bilen hem.

När vi kom hem hade Ludvig redan somnat, så jag fick inte gosa med min stora prins på hela dagen. Det märktes att han hade saknat mamma, som jag saknat honom, för i morse när vi lämnade honom på förskolan grät han några tårar och kramade mig hårt. När vi hämtar honom i eftermiddag ska vi mysa! :)

Nu blir det en kopp kaffe, innan jag ska fortsätta julpynta. Ha en fin tisdag!

Kram Kristin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar