torsdag 29 november 2012

Sjukstuga och julpynt

God kväll!

Vi har sjukstuga här i Gula Huset. Lillprinsen började kräkas natten mot onsdag, men idag mådde han bra igen. Då var det storprinsens tur. Så han ligger här hos oss i soffan och försöker sova. Sambon kom hem från jobbet idag och var sjuk han med. Så nu är det bara jag kvar. Det är bara så synd om vi missar min systers bröllop på lördag, men det verkar ju inte bättre.. :(

Idag har jag och lillprinsen hunnit med lite julpyssel i alla fall. Vi gjorde två små kransar av lingonris, som vi hängde på vitrinskåpet i köket. Jag funderar på att göra två till, att hänga på de andra dörrarna. Eller blir det kanske för mycket? Vad tycker ni?





 Så här ser det ut bakom vitrindörrarna. Jag älskar ju, som sagt, glas och porslin! :)



De här söta glasen har jag fått av svärföräldrarna. De har tillhört sambons farmor. Jag tycker jättemycket om dem!



Nu ska jag ta hand om mina sjuklingar! Ha en fin kväll!

Kram Kristin

1 kommentar:

  1. Nä fy, inte ni också :(
    HOPPAS ni blir friska på lördag, den dagen får ni ju inte missa!

    Så fina kransar, tänk om vår ens kunde vara hälften så fin :P
    Gillar att de hänger på vitrunskåpen!

    Kram

    SvaraRadera