tisdag 20 november 2012

Shopping

Hej!

Idag bestämde jag och lillprinsen oss för att vi ville shoppa. ;) Vi åkte till Smålänningen(igen), eftersom jag ville titta på tomtekläder och julklappar till barnen. Helena och lille Melker mötte upp oss där och vi shoppade, lekte och lunchade. Trevligt! :) Vi träffade även på farmor och farfar, som också var ute och shoppade.

Det är inte lätt att få till en bra bild på två yrväder bland leksakerna. ;)




Pojkarna åt korv med bröd och chokladboll. :)



Det fanns tyvärr inga tomtekläder i Ludvigs storlek, så jag får leta vidare. Jag hittade ett jättegulligt tyg, som ska bli till gardin i lekrummet.


En bra dag har det varit! Nu ska jag vila min trötta shoppingkropp i soffan en stund. ;) Ha en bra kväll!

Kram Kristin

1 kommentar:

  1. Men så charmigt tyg :)
    Du får visa resultatet sen..
    Kram Frederica

    SvaraRadera