söndag 25 november 2012

Besök och mys-söndag

God kväll!

Igår hade vi ju besök här i Gula Huset. Det var trevligt! Barnen lekte och hade kul och vi snackade och slappade. Så mycket vi nu kunde, med tre busar som sprang runt. ;) Tack för en mysig kväll!

Två småprinsar som käkade chokladmousse med hela ansiktet. :)


 
Idag har vi haft en lugn dag. Vi har spelat lite spel och så var vi ute på en promenad. Det var kallt, blåsigt och regnigt. När vi kom hem värmde vi oss med varm choklad. :)

 


Julen har börjat flytta in här i Gula Huset. Det är så mysigt att få pynta! :)




Imorgon åker jag och lillprinsen till Halmstad. Vi ska planera inför bröllopet, tillsammans med moster Fanny och Moa. Jag ska nämligen vara toastmadame. Ett viktigt uppdrag, som gör mig lite smått nervös.. ;)

Sen ska vi passa på att shoppa lite, när vi ändå är i "storstan". Storprinsen ska bli hämtad på förskolan av farmor. Det ser han fram emot! :)

Nu ska jag sätta mig en stund med min nya symaskin och se om jag förstår mig på den. ;) Ha en fin söndagskväll!

Kram Kristin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar