lördag 10 november 2012

Slappardag

Hej!

Idag har jag en riktig slappardag. Sambon tog med storprinsen ut på äventyr och lillprinsen sover. Jag sitter här i soffan med en kopp kaffe och slötittar på tv. Här kommer lite bilder från de senaste dagarna.

I torsdags var vi på biblioteket och lånade en massa böcker. Storprinsen satt lugnt på en stol och bläddrade i bok efter bok. Lillprinsen slängde böcker på golvet. ;) När vi kom hem läste vi alla böckerna!

När barnen vilade en stund på eftermiddagen unnade jag mig resterna från onsdagens äppelpaj.


Igår var vi ute och lekte på en lekplats. Sedan gick vi till kontitoriet och fikade gott. Där hade de också en fin liten lekhörna där gossarna lekte, medan mamman sörplade kaffe. Fredagsmys! (Tyvärr glömde jag kameran hemma.) Väl hemma lekte vi i lekrummet, i väntan på pappan. Sedan blev det fredagsmys hela eftermiddagen och kvällen! :)


Nu ska jag fortsätta slappa en stund. Sedan blir det lite fix här hemma. Kanske hinner jag putsa de sista fönstrena innan regnet kommer?

Kram Kristin

1 kommentar:

  1. Härligt med slappar dag :)
    De har det blivit här också, och lite färgläggning av tavlan ;)

    Ha en mysig kväll!
    Kramar

    SvaraRadera