fredag 11 januari 2013

Äntligen fredag!

God kväll!

Ja, äntligen är det fredag och första arbetsveckan är slut. När jag kom hem idag vid 14, hittade jag hela familjen halvliggandes i soffan. Den ena tröttare än den andra. ;) Jag gjorde dem sällskap, för jag var lika trött jag. Så där satt vi och halvslumrade en stund. :)

Sedan blev det fredagsfika, snabbstäd, middag och fredagsmys med våra prinsar. Tända ljus, ostbågar, saft, choklad och Nicke Nyfiken. Det är livet det! ;)



Nu sover prinsarna gott! Dags för ännu mer fredagsmys med sambon. Tror det blir en film. :)
Ha ett bra fredagsmys!

Kram Kristin

1 kommentar:

  1. Härligt när alla är på slö humör ;)
    För det är inte lika kul att vara slö med pigga barn :P

    Låter som en mysig kväll med nicke nyfiken!
    Har ni några planer ikväll? Eller blir det en klassisk lugn söndag? Det blir det här :)

    KRAMAR

    SvaraRadera