tisdag 29 januari 2013

Nytt i lekrummet

Hej!

Dagarna rullar på och tänk, imorgon är det redan onsdag. Båda prinsarna somnade innan 19 idag. De var trötta efter både förskola och besök hos farmor och farfar.

Här kommer lite bilder från lekrummet, dit det har shoppats lite nytt.

Det fina förklädet, kockmössan, grytlappen och grythandsken fick prinsarna i julklapp av moster Emelie.
De används flitigt!
Dessa glas köpte jag på Ikea i helgen för endast 25 kr. Ett fynd!
Nu blir det skolarbete för mig resten av kvällen. Hoppas ni får en fin kväll!

Kram Kristin

3 kommentarer:

  1. Så mysigt med ett litet kök! Jag längtar till Noah (11månader snart) blir lite äldre så man man fixa och dona med sånt som att fixa kök, ja lite mer leka "miljöer" ja ja tiden kommer...

    Ha en fortsatt fin kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Där kommer dom ha de skoj! :))

    Skönt det är när barnen somnar tidigt. Blev ganska tidigt här med... Så jag fick se hart of dixie i lugn och ro ;)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Vad skoj att leka där =) Hade jag velat ha till mina barn.
    Ha en toppen dag! Kram

    SvaraRadera