torsdag 3 januari 2013

Lekland och fönstertitt

God kväll!

Igår var vi vid ett lekland och lekte av oss. Prinsarna hade hur roligt som helst och det var inte lätt att slita dem därifrån, när vi skulle åka hem. ;) Vi "lyxade" även till det med mat på Sibylla och så fikade vi inne på leklandet. Det blev en riktigt mysig familjedag. :)

Bollar!

Ludvig tittar vart bollen tar vägen. Elliot tar en siesta. ;)
 
Kul med studsmatta!

Lillprinsen är nöjd, efter allt lek och bus. :)
 
Idag har vi varit och besiktigat ena bilen. Alltid skönt när sådant är gjort! Vi passade på att handla lite, när vi ändå var iväg. Eftersom vi börjat städa ut julen, köpte jag mig några lite "vårigare" små primulor. Den ena fick sin plats i ena köksfönstret.
 
Stjärnan får hänga kvar ett tag till och lysa upp vintermörkret.
Liten söt primula.

Min amaryllis blommar för fullt. (Något sent, men vad gör det?)

Några små avfallna blommor fick hamna i en liten skål med vatten.
 
Ikväll satte stora skapartagen fart här i Gula Huset. Prinsarna ville rita fina teckningar och jag håller just nu på att sy gardinen till lekrummet. Det tar nog lite tid innan den blir klar, men jag lovar att ni får se resultatet. ;)
 

 
 
Imorgon blir det bio för mig och sambon. Kanske vi tar oss en bit mat också, när vi ändå är iväg? Det ska bli mysigt med lite barnfri tid. :) Det är skönt att veta att prinsarna har det så bra hos farmor och farfar under tiden.
 
Nu blir det snart sängen för mig. Hoppas ni har en fin kväll!
 
Kram Kristin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar