söndag 6 januari 2013

Lille, lille prins

God kväll!

Jag är hemkommen från syjuntan sen ett par timmar. Det blev inte många stygn sydda, men istället en massa pladder och god fika. :)

Imorgon är det dags. Vår lille lillprins börjar skolas in på förskolan. Tänk så fort tiden går... min lille, lille prins, att du blivit så stor! Snart är det ett och ett halvt år sedan jag fick upp dig på mitt bröst. Det känns som igår, men samtidigt känns det som att jag har älskat dig i hundra år.

Liten prins, knappt två dygn gammal.
Det är tur att du har din storebror, som tar hand om dig och visar dig tillrätta på förskolan.

Ludvig håller lillebror för första gången. :)

Tack för den här hemmatiden, mina älskade prinsar! Nu tar en ny tid vid, med nya rutiner. Men det ska nog bli bra, det med. I sinom tid...

Nu ska jag vila mig i soffan en stund och försöka smälta att tiden flyger iväg. ;) Ha en fin kväll!

Kram Kristin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar