söndag 6 januari 2013

Gardinen i lekrummet

Hej!

Idag var det jag som hade sovmorgon. Så skönt och välbehövligt! För på tisdag drar allvaret igång för mig, då jag börjar jobba, efter mer än 1,5 års föräldraledighet.

Här får ni några bilder på gardinen, som jag sytt. Jag blev nöjd! Det är ju faktiskt över 10 år sedan jag sydde sist. ;) Nu fattas det bara en fönsterbänk och lite fint att ställa på den, förstås.




Idag ska jag på syjunta här i samhället. Jag har aldrig varit med förut, men det blir ett perfekt tillfället att få lära känna lite folk här, då vi ju är relativt nyinflyttade. :)

Ha en fin söndag!

Kram Kristin


3 kommentarer:

  1. Blev nyfiken, kommer du till Unnaryd och jobbar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, du anonym, vem du nu är! ;)
      Jag kommer att jobba i Landeryds skola fram till sommarlovet. Sedan får vi se!
      /Kristin

      Radera
  2. Så charmigt tyg ;)
    Blev jätte bra!
    Den ljusblå spårvagnsväskan skulle passa bra där ;P

    Syjunta låter som riktig tantsyssla. Men faktiskt så vill jag också gå på nåt sånt :) Men vet inte om något här, och tror inte tiden finns..
    Hoppas du får kul och att du bygger upp nya kontakter!

    Kram

    SvaraRadera